Dostawa i płatność

Dostawa

W ciągu 15 minut od wysłania zamówienia powiadomimy Cię w wiadomości e-mail o jego otrzymaniu. Zamówiony towar zapakujemy i wyślemy natychmiast po otrzymaniu zamówienia. O wysyłce towaru poinformujemy Cię w wiadomości e-mail, w której podamy dokładną kwotę za towar, w tym opłatę pocztową, sposób dostawy oraz numer przesyłki. Przesyłka zostanie dostarczona w ciągu 2-5 dni roboczych.

Twoje zamówienie może zostać dostarczone na terenie całej Polski. Jako środek transportu możesz wybrać odbiór osobisty w punkcie odbioru InPost, usługę transportową GLS lub Poczta Polska. 

Zarejestrowani użytkownicy otrzymują dostawę za darmo.


Poczta Polska

  • Przesyłka zwykle dociera do Ciebie w ciągu 2 dni roboczych.
  • Po przekazaniu paczki do wysyłki otrzymają Państwo od Poczty Polskiej informację w formie wiadomości SMS lub e-maila o dacie doręczenia.
  • W przypadku nieudanej próby doręczenia Poczta Polska przekaże Państwa przesyłkę do najbliższego punktu odbioru, skąd można ją odebrać w terminie 7 dni.
  • Okres przechowywania przesyłki można przedłużyć do 15 dni.

 

Odbiór osobisty w sieci InPost

Twoje zamówienie może zostać dostarczone do ponad 4800 punktów odbioru w sieci InPost

  • Zamówienie możesz śledzić online.
  • Doręczeniu zamówienia do punktu odbioru zostaniesz poinformowany w aplikacji lub w wiadomości sms, od tego momentu masz 24 godziny na jego odbiór.
  • Możesz odebrać zamówienie dzięki hasłu zawartemu w wiadomości SMS lub mobilnie dzięki aplikacji.
  • Posiadając aplikację  możesz przedłużyć odbiór przesyłki o kolejne 24 godziny

 

Usługa dostawy ekspresowej GLS

  • GLS doręcza paczki w dni robocze w godzinach od 08:00 do 16:00.
  • Kurier skontaktuje się z Tobą w dniu doręczenia paczki telefonicznie w celu ustalenia szczegółów odbioru. Szczegóły planowanego odbioru otrzymasz również drogą e-mailową.
  • Przesyłkę możesz śledzić online na stronie kuriera GLS, wystarczy podać numer TrackID (otrzymasz go w e-maili od GLS).

Odbiór i reklamacja - w przypadku wykrycia wady, uszkodzenia lub niekompletności przesyłki podczas jej odbioru należy niezwłocznie spisać na miejscu protokół szkody z pracownikiem punktu odbioru (obsługa zobowiązana jest posiadać go przy sobie). Protokół powinien zostać podpisany przez obie strony, przy czym odbiorca zostawia sobie jego kopię. Późniejsze reklamacje towaru związane z transportem nie będą uwzględniane!


 

Płatność

Za zamówienie możesz zapłacić za pobraniem przy odbiorze przesyłki lub online przez bramkę płatności PayU lub Blik,  która oferuje płatności kartą online.

 

Za pobraniem

W przypadku firmy GLS za zamówienie zapłacisz gotówką (lub kartą płatniczą bezpośrednio u kierowcy) przy odbiorze przesyłki.

W przypadku firmy InPost za zamówienie zapłacisz kartą płatniczą lub gotówką. Pamiętaj, że niektóre punkty odbioru nie akceptują kart płatniczych, dlatego postępuj zgodnie z informacjami podanymi w wybranym przez Ciebie punkcie. 

Wysyłka za pobraniem jest dodatkowo płatna 6 zł.


BLIK

Bezpieczeństwo, szybkość i wygoda

Płatności BLIKIEM są wygodne i bezpieczne – podajesz kod BLIK (6-cyfrowy, jednorazowy kod) i zatwierdzasz transakcję PINem w aplikacji bankowej.

Blik jest dostępny w aplikacjach w 18 bankach, wystarczy połączenie  z internetem i telefon.

Blikiem możesz zapłacić za zakupy online, przesłać pieniądze na numer telefonu oraz wypłacać i wpłacać pieniądze w bankomacie.


Płatności online przez PayU

  • Bramka płatności PayU to system opracowany dla sklepów internetowych. Umożliwia proste, szybkie i bezpieczne płatności online. PayU łączy w sobie metody płatności większości banków. 
  • Alior Bank
  • Bank BPH
  • Bank zachodni WBK
  • BGŻ BNP Paribas
  • ING Bank Śląski
  • mBank
  • PKO Bank Polski
  • Pekao

 

Przebieg płatności

Pieniądze trafiają na konto sprzedawcy w ciągu kilku minut. Dzięki temu sprzedawca może szybciej wysłać towar. Bezpieczeństwo transakcji gwarantuje Twój bank, ponieważ płatność odbywa się bezpośrednio w Twojej bankowości internetowej.

 Po zalogowaniu się do swojej bankowości internetowej otrzymasz wstępnie wypełnione zlecenie płatnicze zawierające wszystkie niezbędne informacje o płatności, które wystarczy tylko potwierdzić.

Płatność kartą online przez PayU

Korzystanie z kart płatniczych VISA, MasterCard i Maestro to wygodna i bezpieczna forma płatności bezgotówkowych. Aby zapłacić kartą w Internecie, musisz mieć w tym celu aktywowaną kartę - sprawdź w swoim banku.

Dane ze swojej karty płatniczej przekazujesz bezpośrednio do banku, a nie do sprzedawcy. Żaden z pracowników nie ma dostępu do informacji o Twojej karcie płatniczej.

Akceptujemy karty płatnicze VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro.

Jak postępować przy płatności kartą?

W formularzu zamówienia wybierz metodę płatności - kartą kredytową. Po wysłaniu zamówienia zostaniesz przekierowany do bramki płatności, gdzie zostaniesz poproszony o podanie danych swojej karty:

  • numer karty płatniczej
  • data ważności karty
  • CVV2/CVC2 – ostatnie trzy cyfry nadrukowane na pasku podpisu Twojej karty

Dane wprowadzasz bezpośrednio do banku, który zapewnia nieczytelną, zaszyfrowaną transmisję danych i informuje nas tylko o wyniku autoryzacji, czyli tym samym zleca nam realizację zamówienia. Eliminuje to możliwość nadużycia Twojej karty płatniczej przez podmiot, od którego kupujesz towar, a także możliwość transferu niezabezpieczonych danych w publicznej sieci komputerowej.

 

Jak postępować w przypadku wystąpienia problemów?

Jeśli bank nie potwierdzi nam Twojej płatności kartą, powody mogą być następujące:

  • Dane karty płatniczej nie zostały poprawnie wypełnione.
  • Nie masz wystarczających środków na swojej karcie.
  • Przekroczyłeś limit transakcji internetowych.
  • Twoja karta nie może być używana do płatności online – skontaktuj się ze swoim bankiem, aby zezwolić na ten rodzaj transakcji.

 


Apple Pay

Apple Pay oferuje łatwy, bezpieczny i prywatny sposób płacenia na urządzeniach Apple bez konieczności używania fizycznej karty lub gotówki. Wystarczy mieć kartę płatniczą na urządzeniu, z którego chcemy dokonywać płatności.

 


Google Pay

Google Pay to usługa, która zapewnia łatwy i szybki sposób dokonywania płatności zbliżeniowych jak zwykłą kartą kredytową. Aby skorzystać z metody płatności, należy mieć zapisaną kartę płatniczą w aplikacji Sklep Google, zapisaną kartę na koncie Google lub w wyszukiwarce Chrome.