Dostawa i płatność

Dostawa

W ciągu 15 minut od wysłania zamówienia powiadomimy Cię w wiadomości e-mail o jego otrzymaniu. Zamówiony towar zapakujemy i wyślemy natychmiast po otrzymaniu zamówienia. O wysyłce towaru poinformujemy Cię w wiadomości e-mail, w której podamy dokładną kwotę za towar, w tym opłatę pocztową, sposób dostawy oraz numer przesyłki. Przesyłka zostanie dostarczona w ciągu 2-5 dni roboczych.

Twoje zamówienie może zostać dostarczone na terenie całej Polski. Jako środek transportu możesz wybrać odbiór osobisty w punkcie odbioru InPost lub usługę transportową GLS. 


Odbiór osobisty w sieci InPost

Twoje zamówienie może zostać dostarczone do ponad 4800 punktów odbioru w sieci InPost

  • Zamówienie możesz śledzić online.
  • Doręczeniu zamówienia do punktu odbioru zostaniesz poinformowany w aplikacji lub w wiadomości sms, od tego momentu masz 24 godziny na jego odbiór.
  • Możesz odebrać zamówienie dzięki hasłu zawartemu w wiadomości SMS lub mobilnie dzięki aplikacji.
  • Posiadając aplikację  możesz przedłużyć odbiór przesyłki o kolejne 24 godziny

 

Usługa dostawy ekspresowej GLS

  • GLS doręcza paczki w dni robocze w godzinach od 10:00 do 12:00.
  • Doręczyciel może skontaktować się z Tobą telefonicznie w dniu dostawy w celu ustalenia szczegółów odbioru – kwota za pobraniem (jeśli nie zapłaciłeś już za towar online kartą płatniczą)
  • W przypadku płatności za pobraniem kwotę za przesyłkę można zapłacić gotówką lub kartą płatniczą bezpośrednio u kierowcy podczas odbioru przesyłki.
  • Drogę przesyłki można śledzić w Internecie poprzez podanie numeru Track ID, które znajduje się na awizo, lub poprzez stronę internetową KurJerzy.pl

 

Odbiór i reklamacja - w przypadku wykrycia wady, uszkodzenia lub niekompletności przesyłki podczas jej odbioru należy niezwłocznie spisać na miejscu protokół szkody z pracownikiem punktu odbioru (obsługa zobowiązana jest posiadać go przy sobie). Protokół powinien zostać podpisany przez obie strony, przy czym odbiorca zostawia sobie jego kopię. Późniejsze reklamacje towaru związane z transportem nie będą uwzględniane!


 

Płatność

Za zamówienie możesz zapłacić za pobraniem przy odbiorze przesyłki lub online przez bramkę płatności PayU lub Blik,  która oferuje płatności kartą online.

 

Za pobraniem

W przypadku firmy GLS za zamówienie zapłacisz gotówką (lub kartą płatniczą bezpośrednio u kierowcy) przy odbiorze przesyłki.

W przypadku firmy InPost za zamówienie zapłacisz kartą płatniczą lub gotówką. Pamiętaj, że niektóre punkty odbioru nie akceptują kart płatniczych, dlatego postępuj zgodnie z informacjami podanymi w wybranym przez Ciebie punkcie. 


BLIK

Bezpieczeństwo, szybkość i wygoda

Płatności BLIKIEM są wygodne i bezpieczne – podajesz kod BLIK (6-cyfrowy, jednorazowy kod) i zatwierdzasz transakcję PINem w aplikacji bankowej.

Blik jest dostępny w aplikacjach w 18 bankach, wystarczy połączenie  z internetem i telefon.

Blikiem możesz zapłacić za zakupy online, przesłać pieniądze na numer telefonu oraz wypłacać i wpłacać pieniądze w bankomacie.


Płatności online przez PayU

  • Bramka płatności PayU to system opracowany dla sklepów internetowych. Umożliwia proste, szybkie i bezpieczne płatności online. PayU łączy w sobie metody płatności większości banków. 
  • Alior Bank
  • Bank BPH
  • Bank zachodni WBK
  • BGŻ BNP Paribas
  • ING Bank Śląski
  • mBank
  • PKO Bank Polski
  • Pekao

 

Przebieg płatności

Pieniądze trafiają na konto sprzedawcy w ciągu kilku minut. Dzięki temu sprzedawca może szybciej wysłać towar. Bezpieczeństwo transakcji gwarantuje Twój bank, ponieważ płatność odbywa się bezpośrednio w Twojej bankowości internetowej.

 Po zalogowaniu się do swojej bankowości internetowej otrzymasz wstępnie wypełnione zlecenie płatnicze zawierające wszystkie niezbędne informacje o płatności, które wystarczy tylko potwierdzić.

Płatność kartą online przez PayU

Korzystanie z kart płatniczych VISA, MasterCard i Maestro to wygodna i bezpieczna forma płatności bezgotówkowych. Aby zapłacić kartą w Internecie, musisz mieć w tym celu aktywowaną kartę - sprawdź w swoim banku.

Dane ze swojej karty płatniczej przekazujesz bezpośrednio do banku, a nie do sprzedawcy. Żaden z pracowników nie ma dostępu do informacji o Twojej karcie płatniczej.

Akceptujemy karty płatnicze VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro.

Jak postępować przy płatności kartą?

W formularzu zamówienia wybierz metodę płatności - kartą kredytową. Po wysłaniu zamówienia zostaniesz przekierowany do bramki płatności, gdzie zostaniesz poproszony o podanie danych swojej karty:

  • numer karty płatniczej
  • data ważności karty
  • CVV2/CVC2 – ostatnie trzy cyfry nadrukowane na pasku podpisu Twojej karty

Dane wprowadzasz bezpośrednio do banku, który zapewnia nieczytelną, zaszyfrowaną transmisję danych i informuje nas tylko o wyniku autoryzacji, czyli tym samym zleca nam realizację zamówienia. Eliminuje to możliwość nadużycia Twojej karty płatniczej przez podmiot, od którego kupujesz towar, a także możliwość transferu niezabezpieczonych danych w publicznej sieci komputerowej.

 

Jak postępować w przypadku wystąpienia problemów?

Jeśli bank nie potwierdzi nam Twojej płatności kartą, powody mogą być następujące:

  • Dane karty płatniczej nie zostały poprawnie wypełnione.
  • Nie masz wystarczających środków na swojej karcie.
  • Przekroczyłeś limit transakcji internetowych.
  • Twoja karta nie może być używana do płatności online – skontaktuj się ze swoim bankiem, aby zezwolić na ten rodzaj transakcji.

 

 

 

Zapisz się do newslettera i uzyskaj unikalny kod ze zniżką 10 % na twoje zamówienie.
Twój adres e-mail jest u nas bezpieczny, zapoznaj się z naszymi warunkami przetwarzania danych osobowych.

Wystarczy jedno kliknięcie, aby się zarejestrować,dziękujemy!
Wysłaliśmy link potwierdzający na Twój adres e-mail . Kliknij go, aby zakończyć rejestrację. Nie ominą Cię już żadne nowości ani rabaty!

GAP