FAQ
Czy mogę za zamówienie zapłacić klasycznym przelewem?
Tak, ale tylko poprzez system płatności elektronicznych PayU. Po utworzeniu zamówienia wybierz PayU i wybierz swój bank. Więcej informacji o płatnościach znajdziesz tutaj.
Jeśli wybierzesz odbiór osobisty w sklepie Gap, czy musisz zapłacić za towar przed przymierzeniem?
Nie musisz nic przymierzać przy odbiorze w sklepie, ale jeśli chcesz — możesz. Śmiało zamów swój ulubiony model w kilku rozmiarach, przymierz je na miejscu i zapłać tylko za to, co będzie dobrze leżeć.
Czy mogę zapłacić za towar dopiero po przymierzeniu?
Tak – przy odbiorze osobistym w sklepie albo za pomocą metody płatności Klarna, która pozwala zapłacić dopiero po dostarczeniu i sprawdzeniu towaru.
Jak sprawdzę, czy zakup się powiódł?
Po dokonaniu zakupu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
Jak szybko jest realizowane zamówienie?
Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej, jeśli produkt jest dostępny w magazynie, wysyłamy je natychmiast, każdego dnia roboczego.
Do kiedy mogę zwrócić zakupiony towar?
Zakupiony towar prosimy odesłac w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Członkowie klubu GAP+ mają prawo na zwrot aż do 60 dni od zamówienia. Zwracany towar musi być czysty, nie nosić znamion i śladów użytkowania. Więcej informacji o zwrotach znajdziesz w naszym Regulaminie zakupów.
W jaki sposób mogę zwrócić zakupiony towar?
Wypełnij formularz zwrotu online. Następnie zwróć paczkę — przynieś ją do dowolnego sklepu Gap albo wyślij ją dowolnym dostawcą na adres: Gap.pl, GO! Express & Logistics Wrocław Sp. z o.o., Smolecka 5, 55-080 Pietrzykowice, Polska. Uwaga: Pod żadnym pozorem nie wysyłaj paczki za pobraniem!
Czy mogę wymienić towar?
Niestety nie ma możliwości wymiany towaru na inny. Za zwrócony towar otrzymasz zwrot pieniędzy na konto. Będzie nam bardzo miło, jeśli złożysz nowe, ponowne zamówienie, z odpowiednimi produktami
Po jakim czasie otrzymam środki za zwrócony towar?
Staramy się jak najszybciej i najsprawniej zwracać pieniądze za zwrócony towar, nie będzie to trwało jednak dłużej niż 14 dni roboczych.