Zwrot towarów

Jak postępować, gdy zakupiony towar nie odpowiada i chcesz go zwrócić?

Zarejestrowanym użytkownikom przysługuje wydłużony okres zwrotu do 60 dni. Klienci niezarejestrowani mogą zwrócić towar w ustawowym terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. O procesie zwrotu poinformujemy Cię drogą mailową. Zwracany towar musi być czysty i nie może mieć śladów zużycia. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji należy zapoznać się z regulaminem. Pieniądze za zakupiony towar prześlemy na Twoje konto bankowe jak najszybciej, najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy.

Nie dokonujemy wymian.

Zapakuj towar, który chcesz zwrócić jako paczkę. Najlepiej jest odesłać towar w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi metkami producenta. Na fakturze należy oznaczyć zwracany towar i w przypadku płatności przy odbiorze czytelnie napisać swój IBAN do zwrotu pieniędzy. Dobrze zapakuj zwracany towar, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu.

Towar należy wysłać dowolnie wybranym przez siebie dostawcą:

GO! Express & Logistics Wrocław Sp. z o. o.
Smolecka 5, 55-080 Pietrzykowice, Polska

 

(Nie należy wysyłać za pobraniem)