Procedura składania reklamacji

Czy potrzebujesz złożyć reklamację?

Wydrukuj i wypełnij prosty formularz reklamacyjny, dołącz kopię dokumentu podatkowego (faktury) i wyślij go wraz z towarem na:

 

Packeta "98437719"
Mostowa 4
43–400 Cieszyn

 

Prosimy o przesłanie zwracanego towaru odpowiednio zapakowanego przed uszkodzeniem w transporcie i oczyszczonego z wszelkich zabrudzeń. Wysyłasz zwracany produkt na własny koszt i odpowiedzialność. Dlatego prosimy o wybranie bezpiecznego sposobu dostawy, np. skorzystanie z firmy kurierskiej lub wysłanie paczki z opcją potwierdzenia nadania. Nie należy wysyłać paczki za pobraniem. Taka przesyłka nie zostanie przyjęta.

 

Reklamację rozpatrzymy w ciągu 30 dni, ale postaramy się załatwić ją jak najszybciej. O wyniku postępowania reklamacyjnego poinformujemy Cię drogą mailową. Okres gwarancji jest ustawowo określony na 24 miesiące, w przypadku naszych towarów dokument podatkowy (faktura) służy również jako karta gwarancyjna. Reklamacje nie obejmują wad powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania i nieodpowiedniego zużycia. Klient jest zobowiązany do złożenia reklamacji niezwłocznie po wystąpieniu wady. Reklamację rozpatrzymy zgodnie z instrukcjami określonymi przez producenta towaru lub jego przedstawiciela.

 

Szczegółowe informacje na temat zgłaszania roszczeń znajdują się w regulaminie.

 

 

Zapisz się do newslettera i uzyskaj unikalny kod ze zniżką 10 % na twoje zamówienie.
Twój adres e-mail jest u nas bezpieczny, zapoznaj się z naszymi warunkami przetwarzania danych osobowych.

Wystarczy jedno kliknięcie, aby się zarejestrować,dziękujemy!
Wysłaliśmy link potwierdzający na Twój adres e-mail . Kliknij go, aby zakończyć rejestrację. Nie ominą Cię już żadne nowości ani rabaty!

GAP